SELAMAT DATANG DAN SELAMAT MENIKMATI, SEMOGA BERMANFAAT

Rabu, 11 November 2015

Bismillahirrahmanirrahim.

Ya Allah, panjangkanlah umur sahabat-sahabatku seiman, karuniakanlah kesehatan yang baik kepada mereka, terangi hati2nya dengan nur pancaran iman.

Ya Allah, istiqomahkanlah hati & imannya, perluaslah rezekinya, dekatkanlah hatinya kepada iman, Islam & kebaikan, jauhkanlah hatinya dari kejahatan, tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama, dunia dan akhirat.

Ya Muhaimin, jika dia jatuh hati, izinkanlah dia menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu agar tidak terjatuh dia dalam jurang cinta nafsu.

Ya Rabbana, jagalah hatinya agar tidak berpaling dari melabuhkan hatinya pada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati jika dia rindu, rindukanlah dia pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.

Ya Muhaimin, jangan biarkan sahabat-sahabatku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kejalanMu.

Ya Allah Yang Tercinta, jika kau halalkan aku merindui sahabatku, janganlah aku melampaui batas sehingga melupakan daku pada cinta hakiki, rindu abadi dan kasih sejati hanya untukMu.

Ya Allah, karuniakanlah sahabatku kesenangan, ketenangan, kebahagiaan, kecemerlangan hidup dan ksuksesan di dunia dan akhirat kelak.

Ya Rabbul Izzati, bahagiakanlah hatinya sebagaimana Engkau bahagiakan hati hambaMu yang lain.

Aamiin Ya Rabbal alamin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Terima kasih sudah mau membaca, dengan segala kerendahan hati mohon diberikan komentar,semoga dapat bermanfaat